asli_asli benim bebegim 6 bucuk aylik oldu biberon ve emzik tutturamadim. Dondurucuda poset poset sütlerim var doğduğundan beri sakladim içiremedim her yolu denedim içmedi. Su içiyor sütü içmiyor. Sütü sadece emerek içmek istiyor. Ben de tarihi geçecek olan sütleri küvetine doldurdum içine oturttum vucudunu ovaladım sonra suyla yikadim