Herkese merhaba. Kızım 8 aylık. Doğduğundan beri sadece emerek uykuya dalıyor eğer dışarıdaysak da bebek arabasında uyuyor. Çok uzun zamandır uyku uyanıklık sürelerine dikkat ettim, rutinlerimiz var ama bir türlü şu kendi kendine uyuma olayını öğretemedim. Doktor gece beslenmesini kesebiliyorsan kez dedi ilk başta anlam verememiştim ama cidden kesemiyorum gece uyku sersemi ile kucağımda emzirirken buluyorum kendimi. Bana destek olacak kimse yok eşim zaten yoğun çalışıyor yani bu işi başarmam lazım gibi hissediyorum ama bir yandan da emzirerek uyutmak çok hoşuma gidiyor ona haksızlık edermişim gibi geliyor yani o kadar büyük bir çıkmazdayım ki. Sayısız kitap okudum, bir sürü kişi ile görüştüm bu konularla ilgili ama yok ben sanırım cesur değilim bu konuda. Dün gece uyandı hadi dedim emzirmeden uyutmaya çalışayım ne mümkün biraz salladım beşik durduğu anda açıyor gözlerini ( sallamak, emzik falan hiç alıştırmadım) bir anda destekleri kesmeyin yazıyordu ben de bari sallayayım dedim onu da beceremedim saatlerce uyanık kaldı ben keza hem yorgun hem uykusuz. Buraya yazdım çünkü yalnız olmadığımı bilmek istiyorum. Buraya yazdım çünkü benim gibi hisseden anneler neler yaptı, nasıl çözüm buldu bu olaya bunları öğrenmek istiyorum.