ikra_keles Kızımın doğum gününü kafede kutlamak istiyoruz ama daha önce hiç kafede doğum günü yapmadığım için nasıl olur bilmiyorum. Kişi başı mı para alınıyor yoksa belli bi ücreti mi var bileniniz var mı. Birde güzel kafe önerilerine açığım 😅
Teemo07 ikra_keles biz geçen sene yaptık tanıdık bir mekandı. Mekan için 100 TL ödemiştik, servis ve içecekler içinde 600 TL. Kim ne içerse onu yazıyorlardı. Birde üstüne servis hizmeti eklemişlerdi
Arasbeyinannesi ikra_keles ben eylül ayında sormustum kocaelide oturuyorum 1500 2000 den asa fiyat veren olmadı bu hafta içi fiyatıydı hafta sonu daha pahalıydı malesef
Deletedmom_39 ikra_keles genelde kafeler artık böyle partiler için büyük masalı bi köşe bekliyor. Yani komple o saatlerin ücretini ödemiyon canım sayıya göre 500 lira falan ister. Ama pasta ve içecek ordanmı olacak 🧐 yerine göre değişir fiyat
ikra_keles Deletedmom_39 pasta ve ikramlıklar bizden olcak içecek onlardan olur bi tek 🤔gidip sormak en iyisi de işte çıkamadım bi türlü