Yaso1_ Böyle bişey olabilir mı gece ikide yattı yatmadan emdi mama yaptım yemedi gece beşte kalktı emdi uyudu sonra 8 buçukta uyandı emdi uyudu 9 da kalktık bezine baktım bomboş
Kahvelianneee Yaso1_ bir gece böyle olmasından birşey olmaz annesi devamlı olursa takip etmek gerek 🙏🏻 ama çiş yapamacaysak kadar doymamış olsa da durmazdı ağlardı merak etme🙏🏻 geçici birşeydir muhtemelen
Yaso1_ Deletedmom_62 doymuyor mu diye endişe ettim gece az yapıyordu arada ama hiç yapmayınca korktum
Yaso1_ Kahvelianneee ikinci kere oldu ilkinde Önemsemedim ama tekrar olunca korktum karnı doymazsa Çok ağlıyor uyumuyor ama huzurlu gayet güzel uyudu
Yesilgul Terliyor mu benim bebegimde emmedigi geceler cis nerdeyse hiç yapmazdı yaparsada bezi sapsarı oluyodu kahveye dönük gece yetersiz beslenmeden oluyomus düzenli emzirmeye başlayınca düzeldi çişi bezi dolmaya başladı
vaveyla_1 Yesilgul benim bebeğim terlemiyo ama sabah açtığım zaman onunda bezi sapsarı oluyo bende susuz kaldığını yada bezini fazla ıslatmış diye sarı olduğunu düşünüyodum. Yetersiz beslenmeden mi oluyomuş yani? 🥺 Gece ne zaman ağlarsa ozmn emziririm ağlamadığı zaman bende uyandırıp emzirmem 4 buçuk aylık bu arada
Yaso1_ Yesilgul gece çok aktif emmiyor biraz emiyor uyuyor az emdiği için oldu sanırım ama kalktıktan sonra iki saat içerisinde bezi fazlasıyla doldurdu
tiredmom_ Yaso1_ benim bebeğim de böyle 4 aylık hatta ben ürolojiye bile gittim söyledim uyandıktan sonra yapıyorsa sorun yok dedi yapmaması sorun dedi
Arasbeyinannesi Yaso1_ doktora götürün derim sünnet olmadıysa erkek bebekler cabun enfeksiyon kapıyor bizimde basımıza gelmişti
Yesilgul Yaso1_ emmemekten kaynaklıdır o zaman uykuya daha düşkün masallah doktoruna sor istersen bi sakınca görmüyorsa yapicak bisey yok uyuması gelişimi için daha iyi gece kaldırılıp emzirme zamanınıda geçirmiş
tiredmom_ Yaso1_ rica ederim düşünün o kadar ehvamliyim ki bu durum yüzünden ege üniversitesi çocuk ürolojisi bölümüne gidecek kadar 😂😂 Doktor güldü bana ya bu yüzden gidince 😂
gamsse0 Yaso1_ Benim kızımda 5 aylık oldu bazen cok az çiş yapıyor yani bezini bi açıyorum küçük bi yere işemiş böyle az az olması normal Mİ acaba
Yaso1_ gamsse0 azda olsa yapmış ben bı açtım bez bomboş derin uykuda yapmıyolar galiba yada gece az emdiklerinde
gamsse0 Yaso1_ Bi kaç kere bende boş bezini gördüm ama dikkat ettim gece terlemiş oluyo onla bi alakası var mı acaba