Balyanaginannesi 1 ay 3 günlük kızım kakasını yapiyor kabiz değil ama ıkınıyor annem k.valide falan 6 aya kadar kaka için değilse bile ıkınıyor sebebi nedir normalmi bu durum
Ceren_guney02 Balyanaginannesi evet canım normal benim kızım da 4 aylık kabız değil hala ıkınıyo doğuduğundan beri böyle 😂😂
Balyanaginannesi Ecekuzusu teşekkür ederim biz daha doktora gidemedik soramadım aklimi kurcalıyordu bu ikinmasi