Minnakkk evet ben de tarif edemiyorum o acıyı ama sanirim sizinki gibi.. sanki makatta bir cam kesiği var veya bıçak durup dururken bile acıyor yürürken durmak zorunda kalıyorum ve evet 3 hafta önce doğum yaptım. Dikişler kaynamıştır ama korku var ister istemez. Acilde ıkınmamam gerektiğini nde söylediler 🤦🏻♀️ bebeğimin ihtiyaçlarını karşılarken bile acıdan ağlayarak yapıyorum 😢 o da hissediyor bence çünkü karnı tok, gazı yok ve altı temiz olduğu halde o da ağlıyor 🥺 zeytinyağı sürdüm ve kremler gibi o da çok yaktı. Sizde de yanma ve daha fazla acı oldu mu peki ?