Ben onu 3 ay önce aldım. Oldukça kullanışlı, bize yetiyor. Benim kızım hep çok hareketli bir bebekti; şimdi 8.5 aylık iyice hareketlendi zaten içinde durmak istemiyor. Bazı bebekler mama sandalyesinde daha çok vakit geçiyor, uyuyakalıyor. Böyle bir konfor sağlamaz ama sağlam ve dayanıklı. Kendi minderi çok ince, kafası boşta kalıyor. Ben arkasına destek koydum sorun çözüldü.