oglumuz01 şu an aynı durumdayız, 7,5 aylık oğlum ateş 39 derece idi gündüz şuan yanımda uyuyor ama sürekli uykusunda dahil ıkınıyor, gündüz kakasını yaptı aslında, ateşi de yok hatta eli ayağı serin sayılır :( sizin oğlunuz nasıl olmuştu bu durumdan sonra