Dnzdmr ben de bir gece yazık çocuğa diye yapmadan uyuttum. Ne o uyudu ne biz. İnsan kıyamıyor ama yapınca daha çabuk iyileşiyor. Serum suyu tuzlu su ya bir de mikropları da kırıyor. Bebeğiniz küçük, yan yatırıp yapabilirsiniz ya da biri bebeğin sırtını kendine dayayıp bebeğin kollarının altından ellerini geçirip kafasının iki yanından tutup bebeği hafif öne eğebilir. Çok rahat bir pozisyondur. Doktorumuz bile çok beğenmişti😬