myemye_12 benim kızım 3 aylık ama o kadar çok şey okudum ki bu 4.ay ile ilgili doğduğu günden beri korkuyorum diyebilirim😂 kendimi şöyle rahatlatıyorum: sonuçta doğduğu günden beri her gün aynı olmadı bazı günler çok iyi bazı günler çok kötü. Hatta bazı haftalar. Ama hepsi geçiyor ve geçecek. Ne yaşayacağız bilmiyorum ama acısıyla tatlısıyla geçecek :) siz de belki kendinizi böyle telkin edebilirsiniz. Biz ne kadar rahat olsak süreci de o kadar rahat atlatırız bence🙏🏻