Aley99 benim oğlum da 16 aylik doğduğundan beri 0 ekran gidiyoruz telefonum da hep yerdedir yanında telefon görüşmesi ve fotoğraf çekimi haric kullanmam ama hiç merak etmiyor eline alip isiriyor, kulağına koyup alo yapiyor biseyler söylüyor saga sola atiyor. Yani bunun sakinmayla alakası yok içinde eğlenceli biseyler olduğunu bilip bilmemesiyle alakası var diye düşünüyorum mesela 1 2 kez ordan cizgi film izlediyse orda onun olduğunu biliyor o yuzden dikkatini çekiyor.