Gece 11 de yatiriyorum sabah bes givi kalkiyor gozleri kapali salliyorum geri yatiyor yarim saate yine ayni devam ediyor saatlerce beslenmesi yok acaba acliktan mi uyaniyor boyle ayagimda uyudugumu biliyorum cok yoruldum uyku egitimi yapamadim buna bi cozum bulmam lazkm yardimci olabilecek olan varmi :(((((