edabolukbasi hamilelik yüzünden ise kalmaması lazım. Ama sebebi başka ise tabi ki devam eder. Mesela ben hamilelikle alakalı koku hassasiyeti yaşamamıştım ama iki aylık felan hamile iken korona oldum sonra koronaya bağlı parozmi denen bir illete yakalandım. Herşeyin kokusu ve tadı değişti iğrenç bir hal aldı hiç bişey yiyemez hale geldim. İki yılı geçti hala da devam ediyor . Herşeyi yiyorum artık alıştım ama hala bir çok şeyin koku tadı farklı. Gerçek kokuları alamıyorum