Kızlar Kız bebeğim 9. Buçuk aylık henüz dış çıkarmadı o evredeyiz. Yani ondanmidir bilemem ama kollarımda sallayarak uyutuyodum bu zamana kadar ama şuan uyuturken öyle bir ağlıyor ki gören çocuğu dövüyor zanneder hıçkırıklar dan sesi kesiliyor iyice.bunu gece uyandktiktan uyutmaya çalışırken de yapıyor. Çok bunaldım napmaliyim