Size içimi dökmek istedim. Küçükken nörolojik rahatsızlıklar geçirdim. epilepsi nöbetleri gibi . Belki kaygılarım bundan da kaynaklanabilir . Ama şu son 5 senedir artarak devam ediyor . Hele anne olduktan sonra daha da arttı . Mesela şöyle bı örnek vereyim. Burda göğüs kanseri olan birisinin paylaşımını gördüm . Günlerce bende öyle olursam naparim.olursem naparm çocuğa kim bakar . Hep böyle düşünüyorum aklımdan cikmiyo . Yani geçen bı tanıdığım öldü aynı yastayis . Kalp krizi geçirdi yine ben kendim günlerce uyuyamadım gözlerimi kapattigimda saçma sapan şeyler geciyo gözümün önünden . Annem cam silerken denge kaybedip düşüp ölüyo . Babama araba carpiyo ölüyo kardeşimi kocası öldürüyor ya böyle saçma sapan şeyler. İyi değilim. Özellikle geceleri daha baskın oluyo. Suan bile bu yüzden uyuyamadım aslında çok uykum var ama dalamiyorum . Sürekli kalbim daraliyor
Midem bulanıyor. İyi değilim ruhsal olarak ve kimseye bunu anlatamıyorum 😔