Oğluma 6ay evvel tuvalet egitimi verdim tam soyluyordu ki kardeşi oldu 1 ay sonunda sonra kiskancliktan yapiyor falan derken hala altına yapiyor soylemiyor 3 gundurde gecede yapmaya basladi ustelik rahatsiz olup uyanmiyoe bile ıslak islak uyuyor napmaliyim tekrar beze dönmeli mi sorarsam goturursem zorla tuvalete yapiyor cisini sormazsam nerdeyde oraya yapiyor 😞 kakada sorun yok nasil bas edecegim bilmiyorum artik su saate sinirden üzüntüden kalktim oturuyorum uykum kacti bir yardim edin yoksa bez takicam tekrardan 😔