Krizinka_5 kompresörlü nebulizatörle bebeğe SF verin sonra da yüzüstü çevirin elinizi kubbe yaparak aşağıdan yukarıya doğru vurun, elinizi kubbe yaptığınızdan emin olun, o şekilde bebeğin kesinlikle canı acımaz. Sonra bebek zaten öksütüp çıkaracaktır balgamı. Bu işlemi günde 4 kez yapmanızda hiçbir sakınca yok. Geçmiş olsun 😊