1453Abcdefg 600 gram almış bir ayda çişli bez sayısıda düştü ben devamlı emziriyorum ama sanırım az geliyor cnkü bezi çok dolmuyor mama içmiyor asla sürekli döküyorum😒 nasıl alıştırp içirebilirim uyku arasında gece bi kere verebiliyorm ancak oda 1-2 ölçek 🙁
Gamzesaa 1453Abcdefg Farklı mamaları denediniz mi yada sıcaklığını değiştirerek denediniz mi? Bu arada bir ayda 600 gram kötü değil siz daha fazla emzirirseniz o istemeden de teklif ederseniz zaten sütünüz de artar ve mamaya da gerek kalmaz bence. Ben ikizlerim için mama aldım ama hiç birini içmediler aldığım paketler hep kaldı Farklı sıcaklık denedim farklı su denedim kaşıkla vermeyi denedim. Şimdi sürekli süt artırmaya çalışıyorum.
minikoglummmmm 1453Abcdefg bu ay olduysa atak haftadır bendede oldu Bir hafta sürdü zorla veriyordum kilo almayı bırak 300 gr vermişti
1453Abcdefg Gamzesaa denedim en basından beri mama sevmiyor cok acıkınca alıyor sadece dışardaykn falan kaç kutu mama aldım çöpe gitti tadını sevmedi diye.kilosundan ziyade çişli bezi azaldı gibi geliyor yada bez numarası büyüdüğünden cok dolmuyor bilemedim
1453Abcdefg minikoglummmmm doğdugundan beri aynı hep zorla verdık biberon değiştik mamalar değiştik ama sevdiremedik
Meryem25 1453Abcdefg bizimki 4 ay 15 günlük aynı asla yemiyo beni aktif emmiyo sağıp zorla biberon ile veriyorum oda uyuyunca 60 cc 90cc anca içiyo eğer uyanık ise 6 7 saat bile aç kalsa asla almıyo ne yapacağımı şaşırdım aylardır bu Haldeyiz çıldırmak üzereyim