Alygkc 20 ay 2 günlük oğlum. Gitmiyor😅 bu aralar bir garip her şeye ağlıyor mız mız, bana yapışık yaşamak istiyor kucağımdan indirmim istiyor, ağlamaya yer arıyor sürekli, inanılmaz bir şekilde iştah kaybı var. Bazı günler sabahtan akşama kadar yarım muzla duruyor. 11 kilo doktor geçenlerde kilosu az dedi🥺 Ama tabi asla zorlamıyorum ya da yesin diye TV acmıyorum. Zaten çalışan bir anneyim zamanım kısıtlı en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyorum ama oğlum bu aralar bir şeyler yapmak yani etkinlik tarzı yappoz tarzı şeyler yapmak istemiyor. Sürekli evin içinde top oynuyoruz 😅 Geceleri yemek yemediği için doğal olarak çok sık uyanmaya başladı. Genel anlamda böyle. Kısacasi bize iyi gelmedi 20.ay hatta 18.aydan sonra bir garipleşti huy değiştirdi iyice.