YSR1810 iştahı hep iyiydi ama bir yaş ile bir buçuk yaş arası hiç kilo oldu. Hatta bir türlü 10 kg olmadı diye üzülüyordum. Sonra oğlum doğunca o yağlı süt çok fazla kilo aldırdı kızıma. 2 yaşına girdiğinde 15 kg olmuştu. Bizde bebek tartısı var. Yeni doğan bebeğimi de haftalık tartıyordum aynı zamanda kızımıda resmen ikiside her hafta kilo alıyordu. Biliyorsunuz ilk 6 kalorisi çok yüksek anne sütünün