damla_07 gündüz, askılı zıbın üzerine alt üst takım eşofman giydiriyorum sadece ayağına da normal çorap. Yatarken de eşofman çıkıyor ince pijama alt üst giyiyor, gece kombiyi kapatıyorum bir de. Annemlerin aklına uyup uyku tulumu aldım. Bir süre kullandım çocukcağız kan ter içinde kalıyordu. Böyle ince ince ferah ferah çok rahat ediyor. Bence nasıl alıştırırsanız öyle gider. İlk doğduğunda da yenidoğan olmasına rağmen askılı zıbın giydirip karnına ince bir tülbent sarıyodum gaz olmasın diye. Ağustos ayıydı.