Eflinmasal1309 Bebeğim bir kaç gecedir uyumuyor ya emmek istiyor yada kucağımda olmak istiyor benimle aynı durumda olan var mı
orkideSeverim Eflinmasal1309 aynı durumdayım bende kucakta gezdirip olabildiğince yorup ayağımda sallayarak uyutmaya çalışıyorum normalde beşiğinde uyurdu ama 4 aya girdi bir kaç gündür uykuya çok zor dalıyor atak döneminden olsa gerek
Nsrn1 Eflinmasal1309 mütemadiyen uyanıyor ve emmek istiyor 🤦🏻♀️ normalde gece 11 gibi uyur sabah 5.30da uyanırdı şimdi o saate kadar 3 kez uyanıyor 🤦🏻♀️
Nilgunsimsekk_1 Eflinmasal1309 4 ay en uzun atak dönemi atak geçiriyor olabilir benimkide öyleydi uyumuyor beslenmiyor ve çok huzursuzdu bu durumun ne kadar süreceği de bebekten bebeğe değişiyor inşallah bir an önce atlatırsınız
Azra_lina Eflinmasal1309 uyumaz canım o yaşadım biliyorum nasıl bir dört aysa bilmiyorum ama inanı çıldırtıyor çok şükür geçtik oraları
Eflinmasal1309 orkideSeverim ne kadar yorulursa yorulsun uyusa bile en fazla yarım saat sonra uyanıyor sizinde öyle mi
Aysenkpln Ya herkeste mi aynı benim bebeğim de 4. Aya girdi huyları aşırı değişti sürekli ağlıyor mız mızlık yapıyor :( bu durum bitecek mi yoksa bundan sonra böyle mi
TuDiNu-- Ay bebek mağdurları şuan ayağımda uyutmaya çalışıyorum. Bugünün uykusu max 25 dakika oldu. Ben bitim o bitmedi 🥹 bit artık 4. Ayyyyy
Omerhamza2 TuDiNu-- zaten hiç uyumadım 4 aydır şimdide sürekli ağlıyor en azından aglamadan uyanıktık
Eflinmasal1309 Nsrn1 bizimde öyleydi son bir kaç gündür sürekli uyanık kalmak istiyor ayağımda sallıyorum kalkmak istiyor
Nsrn1 Eflinmasal1309 yok ısrarla ayakta falan sallamıyorum alışmasın diye. Uykusu gelince elbet uyuyacak acıkınca elbet beslenecek. Emerken uyumak istiyor memeden hemen ayırıyorum uyanıyor geri. Gazını çıkarıp kucağıma yatırıp öyle pışpışlıyorum uykuya dalmak üzereyken yatağına bırakıyorum. Orda uyumaya alışacak mecbur 😄
Zeynepsametaras Ayy bacılar 4.ve 5. Ay işkence gibiydi yeni 6 ayşık bakalım neler bekliyor bizi Allah yardımcımız olsun büyüdükçe dahada zorlaşıyor sanki
Eflinmasal1309 Nsrn1 maşallah çok azimlisin ben uyusunda nasıl uyursa uyusun diye düşünüyorum artık 🤦
Nsrn1 Eflinmasal1309 inşallah biraz rahatlar minik bebeğiniz, bu sayede siz de biraz dinlenmiş olursunuz hem 😊