PrensessPrenssAnnesi daha bugün eşimle konuştuk. Eşimin kuzeninin kızında başlamış, sanırım üç yaşlarında şu an, tam ayını bilmiyorum. Doktora götürmüşler ve doktor bu yaşlarda normal olduğunu ve çocukların %80 sininde görüldüğünü söylemiş. Bende hatta bu rakamı çok abartı buldum. %80 de olsa herkeste duyardık dedim ki, kendim okul öncesi öğretmeniyim. Bence o kadar çocukta olmuyor ama olanlarda normal olduğunu söylemiş. 6 yaştan sonra kalıcı olabiliyormuş sanırım. Ama siz biraz gözlemleyip, geçmezse doktora götürün bence. Ben böyle şeylerin altında sebep olduğunu düşünüyorum. Korku gibi kıskançlık gibi yalnızlık gibi. Sebebini bilmiyorum ama böyle psikolojik rahatsızlıklar bence bilinen ya da bilinmeyen travmalarla oluşuyor. Şu an çevreler, çocuklar için olumsuz uyaranlarla dolu. Tv, telefon, tablet. Haberler, evde konuşulanlar, görüştüğü kişiler. Herhangi bi şey sebep olmuş da olabilir.