tugba11 Iyi geceler uykusuz anneler👀bu sezeryan göbeginden kurtulan var mi??? Varsa bizede sırrını söyleyebilirmii 1 sene oldu doğum yapali biraz kaldi tamamen gitmedi hala 😔
maniera tugba11 kurtulamadım bende hiç gitmeye niyeti yok gibi 😅 bir ara korse kullandım ama ilk zamanlara göre daha iyi gibi bilemedim 🧐