seher41onder Merhaba arkadaşlar 4,5 aylık bebeğimi emzirdiğim bazı zamanlarda burnundan süt geliyor. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba yaşayan tecrübe eden anneler 🤔
anestod seher41onder bebeğinizi biraz dik açıyla emzirin. Kafasını yukarda tutun. Sütünüz çok muhtemelen dikkat edin aspire olabilir. Bebeğinizi uyuturken kafasını yan yatırın. Sık sık kontrol edin. Eğer bu durum sürekli devam ederse bebeğinizi emzirmeden önce gogsunuzu biraz sağın öyle emzirin.
seher41onder @anestod dik emzirme konusunda haklı olabilirsiniz bunu hiç düşünmemiştim. sezeryan dogum oldu baya da zordu dogumum bundam dolayi yastik uzerinde emzirmeye alistim hala daha kolda emziremiuorum kucağımda yastık üzerinde yatar pozisyonda bebegim bunu nasıl düzeltirim bilmiyorum 😑 demek ki bundan dolayı