Beyzanurrrr000 ben bebeğimin burnunu hep kendi sütümle açıyordum. Çay kaşıgına sağıyordum burun deliklerinden damlatıp sonra aspiratörle çekiyordum açılıyordu size de tavsiye ederim. Birde buhar makineniz varsa onu açın uyuturken. Yoksa bi kaba su koyun odada dursun havasını nemlendirsin hatta ben arada kuru soğanı ikiye bölüp camların önüne koyuyodum 5-6 saat bekletip geri alıyodum bebeğimin burnu da fazla tıkanmıyordu ben bu yaptıklarıma bağlıyorum🌸