Mry0 2 gün olsu bıraktıralı yara bandı yapıştırdım süt hasta olmuş dedim ilk gün sıkıntı olmadı ama 2 gün çok ağladı geceleri kalkıp iç çeke çeke ağladı çok az yemek yiyo herşeyi yemiyor devam sütü kullanmalı mıyım acaba tecrübesi olan var mı
Kubrasolmmaz Mry0 bir anda mı kestiniz yara bandı yapıştırdığınızda kendisinin hasta ettiğini düşünüyor olabilir mi ?