Evran Merhabalar gebelikte suyu fazla olan böyle bir sknti yaşayan oldu mu? Ne gibi sorunlarla karşılaştınız nasıl bir yoldan geçtiniz bilgi verirseniz çok sevinirim
Fatosveaselbebek Evran benimde fazlaydi doktor sekerime bakti sorun yok diyet yap dedi tatli pilav ekmek yemedim snr risklerimdem bahsetti obez olur felan 3 kg dogdu Tavsiyem diyet yapın duzeliyor
Mrt06 Evran banada fazla dediler şeker olur dediler çocuk şişer dediler felan hiçte bısey olmadı normal miş
Zulosumsal Evran bana da suyun fazla hamur işini tatlıyı şekere sebep verecek herseyi kes dedi 2 hafta kestim herseyi beyaz ekmek yerine tam buğday yedim düşünün sonrasında düzeldi şeker testi de yaptırdım normal çıktı
Mavis34 Evran birtanidigimin da fazlaydı şekeri normaldi bebeğin midesi yok ondan fazla ameliyat bile dediler ama 37.haftasinda doğum yaptı hic bir sorun yok bebeginde
12Ayse Benimde suyum fazla dendi şeker yüklemesi yaptılar normaldi erken doğum olur dediler 40+5 de dpgum yaptım sıkıntı olmadı