Yaptıran var mı. Eyeliner yaptırdım çok acımadı buna dayanılmıyor falan diyorlar. Birde uzun süre kalmıyor falan diyenler oldu da. Yaptıran var mı. Aslında dudaklarımın rengi soluk degil ama ben hattı kesin olsun belki biraz daha kalın görünür diye yaptırmak istiyorum. Birde gloss sürünce barbi dudagı görüntüsü çok hosuma gidiyor.