Kızlar bebeğim 39 günlük sürekli emiyo emerken uyuyo yerine koyunca en fazla 45 dk uyuyo o da nadir geceleri de aynı şekilde sabaha kadar emiyo buzlukta anne sütü vardı 2 gece onu verdim rahat uyudu ama buzlukta anne sütü bitti sadece geceleri mama vermeli miyim sizce ?? göğsümü sıkınca çok az süt geliyor göğsüm yumuşak oluyor ve artık belim çok ağrımaya başladı