Mommmmms Bebeğim iki buçuk aylık ve elleri hep yumruk halinde çok nadir olarak açıyo normal bi durum mu
yigitpasaninannesi_35 Mommmmms evet çok normal benim oğlum 4.5 aylık olana kadar öyleydi hep büyükler çok cimri olacak derlerdi 😂 ne kadar doğru bilmiyorum 😶