denizkabugu18 11den beri sallıyorum 🥱😴 🕕 saat kaç oldu hâlâ sallamaktayım bebişim 4 ay 20 günlük 🥱😴 beşşgi bırakıyorum uyanıyor sürekli sallamamı istiyor😬
Irmakmelegim denizkabugu18 şuan atak haftasindasiniz o yüzden uyku zorluyor direniyor rahatlatıcı müzik ninni açın belki işe yarar bende kziim ilk 4 ay 5 ay çok sıkıntılıydi ama sonra uyku düzeni rutin olmuştum gece gündüz kavramını öğrendi raht ettim 14 aylıkken gece beslenmesi ni kestim şuan 17 ayligiz tabi ki ara dönemlerde bir kere bazn kalktığı oluyor o aylarda 3 4 5 kez kalkardı sukur o dönemlerde geride kldi zamanla düzeliyor uykular aslında
Gizem59 denizkabugu18 2aylık kızım bende 11den beri uyutmaya çalışıyorum yok içi geçiyo geri uyanıyo deli olucam gözümden uyku akıyo o benim suratıma bakıyo off oğlumda hiç böyle bişey yaşamamıştım gece olunca uykuya geçerdi mamadan mamaya uyandırdı sadece
Beyzacar1 Daha küçük bence sallamayın iyice alismasin☺️ bırakın uyumasin en sonunda uyuyacak öyle düşünün. Müzik açın dinletin veya hava makinesi sesi açın dinlerken uyuya kalır sallamayi tamamen kesin bence
denizkabugu18 Beyzacar1 kendisi uyumuyor bırakıyorum aglama ya başlıyor beşige beni koymayın diyor kıyamet kopuyor şarkı VS. Dinletemedim 2 aylıkken dinletmişdim durmayınca bıraktım
denizkabugu18 [silindi] abow ayaga alışmadı alıştırmadım ama beşikte sallanıyor o da kötü ben Bi yere gidince nerden alayım beşik tek başına uyumuyor