Mrvakdmr İlk aylarda aldığından biraz daha az olması normal artık.Benim takıldığım şey 2023 yılındayız hala bebeğe pirinç unu başla diyen doktorlar var.Pirinç ununun hiçbir besleyiciliği yok.Kilo aldırır evet ama sadece bu kadar boş kilo.Lütfen pirinç unu,pirinçli muhallebi hatta herhangi bir muhallebi ,bebe bisküvisi gibi şeyler vermeyin🙏🏻Ek gıdaya da yoğurt ,sebze daha sonra meyve şeklinde başlayın en doğrusu bu.Meyve de şekerli olduğu için meyveyle başlarsanız daha sonra sebzeyi sevdirmeniz zor olur.Bebeğinizin doymadığına inananıyorsanız Bir süre meme +Mama şeklinde de gidebilirsiniz.Ek gıdaya 6.ayında başlamak en doğrusu.Hem bağırsakları 6 ayda tam gelişmiş oluyor hem de ek gıdaya başlamanın en önemli kurallarından biri bebeğin oturuyor olabilmesi.🌸