Arkadaşlar merhaba oğlum 1 yaşında be ben onu sadece 4 ay emzirebildim, çünkü meme reddi yaptı ve hemen sonrasında sütüm bitti. Az evvel göğüslerimi bi sıkayım bakalım dedim kendi kendime bazen meme ucumda sarımsı bi kabuk gibi bir şey oluyor onu soyuyorum. Neyse yine aynı şekilde o sarı kabuk tarzı şeyi soydum ve mememi sıktım, bi de baktım sarı bir sıvı geldi göğüslerimdem birer damla. Sıksam ya da sağım yapsam devamı gelecek gibi neredeyse.
Şimdi merak ettiği şey şu; bu süt mü? Yoksa öyşe içerde kalan sütün dibi falan mı? Ay bi tuhaf oldum.. Yani 8 ay sonra süt gelir mi yahu? Bilen beni bi aydınlatsın lütfen.