Serap123 Bebeğim 3 aylık. Geçtiğimiz ay sürekli emzirdim sütümün olduğunu sanıyordum. Emmeden sonra ağlıyordu sürekli. Yarım saatte bir de emzirdiğim oldu. Bugün doktor kontrolünde 270 gr aldığını öğrendim😢 neden böylr oluyor sizce? Ve tabiki az kilo aldığı için günde 4 defa 120 ml mama vermemi söyledi doktor
Serap123 Tubitos memeyi mi reddediyor?önce emzirip sonra mama vermeye başladım ben bi de alıştırma bardağıyla veriyorum biberonla değil