Sedayun13 Merhaba kızlar benim kızım 3 gündür burnu akıyor balgami var sadece bunlar var bugün doktora götürdüm briclayn diye şurup verdi reçetesini okuyunca 6 yaş altı kullanılmaz diyor kızım ise 17 aylık şaştım klasım
Wolverine Sedayun13 Çoğu surupta o ibare oluyor 4 yaş altı kullanılmaz vs. Ama daha önce kullandığım bir ilaç değil
Beybisibeybisi Sedayun13 onu onay alabilmek icin yaziyolar genelde 4 yasin altina kullanmayin vs ama hepsi kullaniliyor sizin de oyle olabilir
Nicksizanne Sedayun13 bugün bizede sağlık ocağı doktoru 6 yaş ilacı yazmış kızım 6 aylık, saolsun eczacı uyarmış eşimi bebeğe verilmez diye çok kızdım işini neden doğru yapmazsın ki 6 aylık bebek nerde 6 yaş nerde Allah aşkına
Badeninannesi1 Sedayun13 endişelenmeyin genelde böyle yazıyor ama doktorlR veriyor ismini hatırlamadığım bir ilaç vardı biz kullanmıştık
Kayraaa59 Sedayun13 hiç duymadım bu ilacı ama aynı durum bizde de var prospan verdi doktorumuz. Bitkisel bir şurup baya geriledi öksürüğü
Sarikuzumalp Sedayun13 Geçenlerde benim oğlum da hastalandı aynı şekilde doktor da bi şurup yazdı oğlum 3.5 yaşında 6 yaş altı kullanılamaz yazıyordu prospektüsünde. Eczacıya sorduk yarım ölçek verin bir şey olmaz dedi ama benim içim rahat etmemişti vermedim hiç.