Biz de bugün olduk ilk doz yanın da rota aşısıda oldu .23.00 da başladı ateş 38.5 a kadar cıktı sadece kısa kollu zıbınla bıraktım calpol veriyorum 6 saatte bi , başında nöbetteyim az önce yarım fitil attım düştü gibi bakalım kaç gün sürecek ,ağlıyor süekli el sıcramaları var