Kızlar merhaba 4 buçuk ay önce doğum yaptım bir hafta 10 gündür avuç avuç saçlarım dökülüyor öyle böyle değil ne zaman elimi saçıma atsam illa geliyor tutam tutam. Duşta ve sonrasinda taradigimda özellikle . Bu kadar kısa sürede bile saçlarım çok azaldı fark ediyorum. Sizlerde de oldu mu böyle bir şey ? Ne önerirsiniz ne yapmak gerekir dökülmeyi azaltmak için .. 😔