Sahrabalam Hosgeldinbebekk Allah razı olsun gece indirdim bugun uyandım 23 Ocak için açılmış aldım umarım ağrımaz da 23 ocağa kadar dayanırım
Sahrabalam ikizannesi_1 birde sorum olacaktı öndeki tüm dişleri etkilemez demişsiniz ya bu iyi bişey öi kötü bişey mi
Sahrabalam ikizannesi_1 hiç diş eti problemi yaşamadım ama sorun buysa özel tercih ederim çok teşekkür ediyorum
ikizannesi_1 Sahrabalam anlatıklarınız benzer belirtiler o yüzden bi muayene olmanızda fayda var. rica ederim😇
Sahrabalam Ucansupurge ilk defa dün yaşadım bu yaşıma kadar diş ağrısı bilmem dün bir anda altön dişim dipten sızladı diş etime biraz bası yaptım kanadı alt ön dişimde sızı ama çürük kırık vs yok
Ucansupurge Sahrabalam malesef yok benimde bir dişim çatlak hiç bir sıkıntı yok dişte eğer çürük vs olsaydı keser kaplama yapardık ama sağlam dişe kaplama yapmaya gerek yok demişti dişçi.
ikizannesi_1 Sahrabalam çatlak varsa eger tedavisi mümkün kompozit dolgu veya yaprak porselen yapılabilir.