Aryaveannesi22 3 aylık bebeğim yastık kullanmıyorum ne zaman yastıkla yatabilir ? Siz kullanıyormusunuz?
mervemir- Aryaveannesi22 13 aylık bebeğim bende kulanmıyroum daha yani öyle deli yatıyor ki daha kafasını sabit yastıkta tutamaz gibi dgeldipş için koymuyorum düz yatırıyorum 10 dk sonra ayak ucu kafasına gelmiş falan
Sontvbukucu Aryaveannesi22 2 yas sonrasi ince bir yastik kullanabilirsiniz. 2 yas öncesi boyunda eğrilik yaptığı için onermiyor uzmanlar.
mervemir- Aryaveannesi22 2 yaşa kasar önermiyorlar sonra sanırım bebekte bir süre sonra kendi istiyormuş yastıkla yatmak birazcık daha büyüsün denerim Bi heralde
Sontvbukucu Aryaveannesi22 zaten koysanız bile büyüyünce oyle deli yatıyorlar ki yastıkta yatmalari imkansiz :)
Deletedmom_48 @Aryaveannesi22 ben 3-4aylıktan beri yatırıyorum ince pamuk yastıkta kusma problemi vardı belli bi açı yüksekte yatsın demişti doktor