Merhaba güzel anneler size bir sorum olucakti 7. Ayimizi doldurup 8 e girdik fakat ilk ek gidsya başladığımız günden bu yana reddediyo çoğu şeyi yaptım ama hiçbiri fayda etmedi kasigi görür görmez anliyo ve sinirleniyo acaba sebebi ne olabilir başına gelen var mı biz yemek yerken bizim yemeklerimizden yemek istiyo heyecanlaniyo ufak ufak elimle veriyorum onu kabul ediyo ama bilmiyorum neden olabilir bu durum çok zor