Aslyamanakyol Dondurucudaki sütü hemşire 3 Ay doktor 6 Ay saklayabilirsin dedi acaba hangisi doğru tecrübeli anneler bilgi verirse sevinirim. Bazı kaynaklar 3 Ay bazı kaynaklar 6 Ay saklanabilir diyor.
Aslyamanakyol Asyaveannesi04 teşekkür ederim birde buzluktan çıkardığım sütü 1 gün içerisinde bitirmiş olsam bir sey olmaz değil mi
Asyaveannesi04 Aslyamanakyol evet buzluktan çıkardıktan 24 saat içinde tüketilmesi gerekiyor ben hep öyle yaptım doktorumda öyle söyledi