Canselmenesa Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 aylık en iyi d vitamini markası nedir öneride bulunabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim 😊
Canselmenesa Yagmuurr Bi süre devit3 vermiştim şuan soliday D3 diye bi marka veriyorum peki İ.U kaç olmalı şuan ki kullandığımın üstünde 50.000 I.U / 15 mL yazıyor
Canselmenesa yusufiannesi yusufiannesi Bi süre devit3 vermiştim şuan soliday D3 diye bi marka veriyorum peki İ.U kaç olmalı şuan ki kullandığımın üstünde 50.000 I.U / 15 mL yazıyor