rn1103 Bebeğim süt içmiyor nasıl alıştırabilirim 16 aylık şuan peynirde yemiyor sadece yoğurt ama süt içmesinide istiyorum önerisi olan varsa yazarsa çok sevinirim sizler nasıl alıştırdınız?
Mys30 rn1103 icmiyorsa hiç zorlamayın çünkü hiçbir faydası yok. Yogurt yemesi çok çok daha iyi süt bağışıklığı düşürüyor ve sindirilmesi çok zor.
esraeerdogann rn1103 süt içmesini neden istiyosunuzki asla bir faydası yok sütün hatta kalsiyum eksikliğine bile yol açıyor hiçbir doktor önermiyor
elizabeth rn1103 alışsada olur alışmada olur çok önemli değil bence zorlamayın. Yoğurt yesin daha iyi. İlla alışsın diyorsanız da bal koymayı deneyin bence.
rn1103 Mys30 ilerleyen zamanlarda da böyle olacak çocuk hiç alışmıycak gibi geliyor en azından ufaktan içse sonra hiç ağzına sürmezse
rn1103 elizabeth teşekkür ederim birde öyle yapayım şimdiden ufaktan alışsınki yoksa hiç sevmez içmez belki
Mys30 rn1103 içmesin hicbisey kaybetmez inanın bana yogurt yesin peynir yesin yeterli. Bi uzmandan dinlemiştim günah olmasa süt haram derdim hiçbir faydası yok aksine zararlı mayalanmis hali faydalı diyordu.
baykuskiz_ rn1103 e ne guzel iste alısmasin. Sutun bir faydasi yok bile isteye niye veresiniz. Ben hic icmemisim bir kaybim yok merak etmeyin sut cok da masum bir sey degil 😁
Arasbeyinannesi rn1103 süte hiç alıstırma o kadar zararlı ki demir eksikliği kansızlık yapıyor bağışıklık sistemini düşürüyor bence hiç alıştırmayın kefir verin yoğurt seviyor demişsiniz ayran yapın verin
Liyababy rn1103 günümüz şartlarında hiç bir dr süt önermiyor işlem görmüş verebilirsiniz yoğurt peynir kefir vs süt buzağ içindir anne sütü bebekler içindir
Birberenannesi rn1103 sütün faydadan çok zararı var zaten içmesin. Yoğurt, peynir, kefir bunlardan yediğini yesin hepsini yemese bile yediğinden alır vitamini ama süt çok zararlı bağışıklıpını düşürür bi kere.
livanurvealpinannesi61 rn1103 içmesin bişey olmaz sütün birçok zararı zaten süt içmese bişey kaybetmez. Formül mama içiyorsa onu verebilir siniz. Süt sağlıklı değil.
rn1103 livanurvealpinannesi61 mama yı 6 aylıkken bıraktık emziriyordum zaten ek olarak doymayınca veriyordum,evet çoğul anneler öyle yazmış içmesi o kadar da önemli olmadığını artık yoğurt kefirden devam edeceğim süt içmesine kendi haline zamana bırakıyorum , tüm annelere teşekkücevaplar için