Oglum 19 aylık son 1 haftadir gercekten sabir tasi olsa catlar kivama geldim bu huylari neyin nesi anlayamiyorum ..
Hayir dedigim herseyde ya ciglik atiyor ya da gozumun icine baka baka yapiyor .
Konusarak anlatmaya calisiyorum , agladiginda ona agladigin zaman asla istedigibi yapmayacagimi anlatmaya calisiyorum ama yok hep aklina ne gelirse o an o olsun istiyor . Ornegin sabah uyaniyor kalkip anne gel diyor arkasindan gidiyorum montnu gosterip giy demeye basliyor disari cikacakmis hayir dedigim an kiyametler kopuyor ya da lavaboda surekli suyu ac diye agliyor ..
ona nasil davranmaliyim ? Bagirmayan anne olarak kalmak istiyorum ..