marscicegi agzimizin_tadi_kacmasin bir gariplik yokmu gece 50 gündüz 40 olması gerekmiyor mu normalde :)
agzimizin_tadi_kacmasin aksam_ bizde 2+1 sadece yatak odası salon yakıyorum oturma odası mutfak falan hiç bir yeri açmadım
agzimizin_tadi_kacmasin Emnedmr ya bu rakamlar ne delirecegim vallahi 3_5 gece yakmadım kapattım oğlan hasta oldu mecbur yaktım yine kapatma şansımız olmuyo 🥺
Emnedmr agzimizin_tadi_kacmasin malesef ki havalar yine bi nebze iyi diyorum ki en dusukte yakiyoruzdaha soguk olsa mecburen derecede yukselicek ee malum faturada gercekten insan ne yapacağını şaşırıyor bebeğiniz içinde geçmiş olsun 🌸