dumeka okadar iyi anlıyorum ki sizi, ALLAH sağlık versin yavrularımıza. Zor bir durum gerçekten aslında onlar İçin de, dediğiniz gibi ALLAH korusun zoraki durumlar olunca hastane gibi, nasıl olacak perişan olacaklar uykusuz. Gece gözler kapalı sürekli arıyor yavrucuğum, memeler hep açık ve hazır olmalı.Yatarak emmeye okadar alıştı ki gündüz bile kucağımda çok nadiren emer oldu.Uykusu gelince zaten mecbur bende onunla birlikte yatıyorum çoğunlukla, çünkü uyanıp meme olmayınca dalıp uykuyu devam ettiremiyor. Bir şekilde bu durumu değiştirebilmemiz lazım, onların da iyiliği için ama nasıl olacak bilemiyorum, kıyamıyorum da