merveklncc1 bence 4 ay atağını falan atlatın derim eşiniz yardım edecekse biraz daha kolay olur , gün bi şekilde geçiyor ama ben gece çok zorlanmıştım , görümcem kardeşim falan kalıyordu eşim çok yardımcı olmaz 7 8 aylıkken gittiler okul falan malum o zamanda yoruluyordum ama şimdi çok yoruluyorum ikiz çok zor Allah yardımcımız olsun büyüdükçe bi tık daha kolay biri 10 aylıktı yürüdü şuan 11 aylık oldular bugün diğeri Balık gibi yerlerde çırpınıyor birinin peşinden koşuyorum diğerini yerden topluyorum ama ne istedikleri daha net 😅