Son çare olarak mama vermeyi düşünürseniz sakın normal biberon vermeyin. Kaşık biberon alın.
Benim de sütüm yetmiyordu doymadığı için huzursuzdu ağlıyordu. Biberonla mama verdim ve alıştı önceden az da olsa emiyordu beni şimdi kesinlikle emmiyor. Meme reddi yasıyoruz.