Oneydibe
İnanır mısın benim oğlum da öyleydi ben yarım saat emzirmesem büyük başarı diyordum çünkü tepiniyordu tişörtümü falan asılıyordu memeyi aç diyordu oyalamaya çalışıyordum zaten yarım saat bir saat iki saat derken bir baktım 5-6 saat geçmesine rağmen emek istemiyordu ama gece işi çok zordu ilaç kullanacaktım mecbur sabır taşı almak zorunda kaldım. 1 sürdüm yok 2 sürdüm yok neyse dedim 3 olsun dedim üçü sürdüm yine yok zaten ailemin yanındaydım çocuğu 2-3 gün annemi kitledim unuttu başlarda gece kalktı sonra mışıl mışıl uyumaya devam ettik.
Çok zorda kalmadıkça sabır taşını ben hiç önermem ama sağlık durumu ile ilgili bir problem varsa ya da azaltarak kesmeyi denemiş ama kesinlikle memeden ayrılmıyorsa bir çocuk o zaman sabır taşı kullanılmalıdır. Yani benim görüşüm bu şekilde. Şimdi sen önermedin de neden kullandın dersen ben eşimle boşanma sürecine girmiştim biraz zor zamanlar yaşıyordum psikolojik olarak, başka sıkıntılarım da vardı o yüzden mecburen ilaç alacağım için sabır taşına başvurmuştum 😊